5. mars ble «Glimt i Agder» stiftet, og i kveld er det ventet nærmere 600 bortesupportere når Start tar imot Bodø/Glimt.
Her kan man diskutere saken på følgende lenke: https://www.fvn.no/sport/start/i/q6J2lE/fersk-supporterklubb-mobiliserer-blir-en-opplevelse-av-de-sjeldne