Vi snakker omsider om en Eliteserie-seier (og ett tap), og oppsummerer vårsesongen. Hadde vi egentlig forventet så mye mer? Det og alle de faste spaltene.
Poddens panel: Lars Martin Gimse og Tom A. Iversen
Lydklipp i jingle fra TV 2.
Her kan man diskutere saken på følgende lenke: https://podcasters.spotify.com/pod/show/lars-martin-gimse/episodes/151-Det-er-bedre--tape-i-Fredrikstad--enn--vinne-p-Raufoss-e3ka78p
