Åsane mot IK Start

:hourglass_flowing_sand: Før kampen:

(Også svar til dette fra @Aladdin)

Jeg fikk dessverre ikke sett særlig av kampen mot Ranheim - men hvis optimisten skal logge på, så var vel det defensive ganske bra? Ranheim hadde en del ball, men skapte ikke store sjanser? Og dét er jo noe å bygge på. Angrep-spillerene skal jo være gode nok til å putte noe…

For øvrig enig i at Sjøkvist nok er best på backen, og at han kan angripe rom og sende av gårde innlegg. Jeg har troa på ham bak en venstrebeint spiller - en rolle som vel er ganske perfekt for Strannegård. Fryktelig dumt at han fikk en skade akkurat i dét han kom i gang… Håper det ikke er alvorlig! For er vel ingen andre som kan bekle innover-kant på høyresida?

Pålerud tror jeg er ypperlig stall-fyll for en deal som virka veldig gunstig (siden det handla om sivil jobb for hans del), men nok ikke mer. Og backrekka med Ness - Piggy - Hansen - Sjøkvist tror jeg det er lurt å bare å satse på og bygge opp over tid. (Og jeg synes dessuten Wallius er et mer spennende alternativ - men han er vel vært skada og kanskje ikke 100 %?)

Ønskeoppstilling

(Ikke at jeg får vann i munnen av denne…)

Viken
Sjøkvist - Hansen - Piggy - Ness
Makosso - Gregersen
Strannegård - Schulze - Grundetjern
Sanyang


Dersom Strannegård er ute, så bytt ham med Cosic eller Nkubiri - og evt. Grundetjern på høyre. Jeg tror