La dette bli et trivelig sted for samtaler før, under og etter kampen!
For det skal være lett å vite når du skreiv kommentaren din, gjerne kopier inn én av disse linjene i toppen av svaret ditt. (Jeg prøver å fikse så det skjer mer automatisk, men har ikke fått det til enda. Men har mekka det så du kan trykke på en “kopier” knapp oppe til høyre i ramma.)
50. min: For en touch av Schulze!
Jeg har jo vært ganske skeptisk til ham – for han har ikke bidratt med særlig målpoeng, og da blir det tynt ellers. Men nå i det siste har det kommet seg! Og da blir det verdt det at det finnes mer elegante midtbanespillere. (Ikke i Start, da – men det er en annen sak.)
82. min:
Gøy om Hoven blir så god som han ser ut! For han ser ut som en stjernespiss: Stor kjekkas (med bra hår) og nummer 9 på ryggen. Men så har han vært meget middels.
Jeg synes nok Vorsager er hakket deiligere enn Hoven. Men vi har alle våre fetisjer.
Ballen fortsetter å sprette Starts vei. Det var tett og jevnspilt til Start tok ledelsen på et flaksemål i tredje kamp på rad. Så skal det sies at Åsane hadde så mange balltap i bakre rekker at det nok bare var et tidsspørsmål før Start ville skape noe på et av dem.
Men prestasjonen var ikke allverden denne ganger heller. Defensivt ser det jo ok ut all den tid Åsane prioriterer ballbesittelse og tålmodig angrepsoppbygning. Men de få gangene det skjer noe som minner om forsøk på gjennombrudd, er det urovekkende slapp markering og dårlig organisering i Starts forsvar.
Men keeperen har virkelig stått frem. Thorkildsen har ikke imponert i år, men har vel heller ikke vært et problem. Jeg var nok litt kritisk til beslutningen om å forsterke på keeperplassen, men dette har virkelig gitt uttelling. Og ble jo spesielt tydelig i går da Pryts egenhendig hindret at Start havnet under samtidig som Åsanes Sellin knapt dugde til noe som helst.
Nå er vel plassen langt på vei reddet. I hvert fall om lørdagens kamp mot Ulf går veien. Jeg merker jeg også i år gleder meg til sesongen er over. Det er ikke noe godt tegn.
Fetisj eller ikke – Wilhelm er også en kjekk mann!
Ja, det var absolutt godt med flaks involvert – men alle måla til Start hadde et par strålende involveringer også.
Ja, jeg har akkurat samme evaluering av keeper-situasjonen. Håper Thorkildsen tar opp handsken og upper gamet!
Skjønner hva du mener… Men er jo ekstra spesielt når det kun gjelder å redde plassen. Viktigere er vel om du etterhvert klarer å glede deg til nytt forsøk på forbedring neste år!