Schulze er kjappere i hodet enn de andre. Det er vel forskjellen. Så er jeg enig i at han har visse svakheter og sjeldent glitrer. Men det er jo gjerne han som er involvert når noe positivt skjer.
Og når det gjelder Ness vs Dashaev tenker jeg bare det er et sunnhetstegn at Karadas vraker etablerte spillere som underpresterer til fordel for lokale talenter.
Kampen mot Levanger ble konsumert i et rom med distraksjoner, så jeg skal være forsiktig med analysene. Hovedinntrykket var imidlertid at Start leverte en solid bortekamp og at kampen var en fin forlengelse av Sogndal-kampen.
Jeg så Levanger slå ut Viking av cupen, og ble imponert over dem da. Jeg synes Start hang overraskende bra med, og tenker dette var et bonuspoeng. Forhåpentligvis er Start på vei til å stabilisere prestasjonene sine på et nivå som gjør dem vanskeligere å slå.
Det er vel foreløpig uklart hva de nye eierne vil bidra med at forsterkninger på kort sikt, så det vil åpenbart være en stor fordel om dagens tropp tar steget ut av bunnstriden så man slipper å kaste bort penger på redningsaksjon.