Mjøndalen IF mot IK Start

Monday, April 15, 2024 5:00 PM

:stadium: Consto Arena

:link: Lenker:

  • Billetter
  • Bortetur-tråd
  • Live-dekning (Fevennen)
  • Live-dekning (IKStart.no)
  • Post-match-dekning (Fevennen)
  • Post-match-dekning (IKStart.no)

:two_men_holding_hands:t2: Start-oppstilling:

Torkildsen
Sjøkvist - Hansen - Jensen - Ness
Schulze - Makosso - Gregersen
Grundetjern - Sanyang - Nkubiri

:couch_and_lamp: Benk:

Viken
Strannegård
Dashaev
Cosic
Hoven
Nordal

La dette bli et trivelig sted for samtaler før, under og etter kampen!

For det skal være lett å vite når du skreiv kommentaren din, gjerne kopier inn én av disse linjene i toppen av svaret ditt. :point_down:t2: (Jeg prøver å fikse så det skjer mer automatisk, men har ikke fått det til enda. Men har mekka det så du kan trykke på en “kopier” knapp oppe til høyre i ramma.)

⏳ *Før kampen:*

⏱️ ***4.** min:*


⌛ *Etter kampen:*

Heia Start!
IK Start-logo-kvadrat

:hourglass_flowing_sand: Før kampen:

Tror du det er Nkubiri på høyre og Grundetjern på venstre, @Aladdin? :sunglasses:

:stopwatch: 34. min:

Sjøkvist gjør det han er best på! Sterkt av Sanyang å holde spilleren borte og få ballen på mål - selv om keeperen kunne gjort det bedre.

:stopwatch: 36. min:

Det var kult å lede en fotballkamp! (I to minutter.)

Laguttaket ble nok som forventet :laughing:

Føler vel kampen underbygget mitt syn på den saken, men mulig jeg er så forutinntatt at jeg ser etter bekreftelse på kjepphestene mine. Grundetjern er nok fortsatt kamprusten etter skaden, og Nkubiri var såpass blass at man kunne mistenke at straffemissen hadde tatt fra ham litt av selvtilliten.

Ellers var det vel en brukbar kamp ut fra forutsetningene. Synes Pignatel Jenssen var god etter en tvilsom innledning i gult og sort. Og det var gledelig at Start virket sterkest mot slutten tross ekstraomganger i Mandal. Men Mjøndalen er visst ekstremt skaderammet, så det er nok også en del av forklaringen.

Vi får håpe Thorkildsen og Sanyang er tilbake til neste kamp. Den blir viktig.

Jepp…!
Jeg likte at han benka Strannegård. Jeg kommer vel til å ha troa på ham til jeg går i grava - men fint om han føler litt på presset, heh.

Ja, han var jo komplett usynlig. Jeg dreiv å lurte på hvor mye det handla om at han ikke blei brukt, og hvor mye han gjemte seg… Ikke bra uansett!

Ja, han skilte seg ut i stor grad for meg! Måtte sjekke at overgangen var permanent, og ikke bare lån, og dét er den. Da synes jeg Start har et svært lovende stopperpar, i ung alder!

Fryktelig enig angående skadene…