La dette bli et trivelig sted for samtaler før, under og etter kampen!
For det skal være lett å vite når du skreiv kommentaren din, gjerne kopier inn én av disse linjene i toppen av svaret ditt. (Jeg prøver å fikse så det skjer mer automatisk, men har ikke fått det til enda. Men har mekka det så du kan trykke på en “kopier” knapp oppe til høyre i ramma.)
Det blir spennende å se hvordan Start responderer etter to kjipe opplevelser. Selvtilliten har nok fått seg en liten korreksjon etter to strake tap mot svak motstand. Så her gjelder det nok å selge seg dyrt.
Mjøndalen har antakeligvis den svakeste troppen i Obos etter vinterens økonomiske hestekur. Det vil være en stor overraskelse om laget holder plassen denne sesongen med tanke på at det holdt på å gå galt allerede i fjor med vesentlig bedre forutsetninger.
Så dette er en kamp Start bør vinne for å holde liv i drømmen om opprykk. Seier vil føre laget helt opp i toppen av tabellen, og sminke en rufsete sesonginnledning om til en kanonstart. I så måte kan resultatet fort være med på å definere sesongen.
Huff, ja — denne kampen blei plutselig viktig! Jeg fikk plutselig en sønn som kom litt tidlig, så har ikke fått sett de siste to kampene! Men det er like greit virker det som.
Har fått hørt FVN Fotball, da… Får håpe de har fått tilstrekkelig med wake up calls, og at de finner tilbake til tidligere form.
Det ble seier. Start trengte vel i gjennomsnitt 4 minutter på å ta ledelsen hver gang det var behov for scoring. Det sier litt om motstanderen, men også en god del om Starts prestasjoner i kampen forøvrig.
Start spiller primitiv fotball kun en mor kan elske. Og de gjør det heller ikke spesielt bra. Ting snur fort i fotball, men det er vanskelig å se hvor forløsningen skal komme fra. Potensialet virker ikke allverden hverken på banen eller på benken.
Takk! Og jeg fikk visst ikke sett denne kampen heller… (Hjelper ikke at vi også er midt i flytting til Halden, hehe.)
I følge kamp-rapporten til Fevennen virka det som om prestasjonen var ganske OK? Menja, ingen kjempemotstander.
Jeg er nok (som vanlig) litt mer positiv enn deg, hehe. Noen (tilfeldige) ting jeg tenker på:
Azar har jo noen mangler, men jeg tror Joey (og andre) utfyller ganske godt her. Støtteapparatet er generelt mer solid enn på lenge.
Jeg er glad for at Strannegård både stakk seg positivt ut i går og da resten av laget var dårlige mot Hødd
Nilsen (største talentet Myggen har sett på lang tid) får både tillit og leverer.
Pryts må være blant de beste keeperen i ligaen, og er også god med ballen. (Likte også kommentarene hans etter at han hadde en dårlig kamp. )
Schulze leverer som bare det.
Mvoué tror jeg blir veldig god.
Sira Hansen er ung, lokal, veldig god, og på kontrakt. (Jeg tror også Norheim blir viktig og god. Og er en del gode karakterer i troppen nå, tror jeg – som Pålerud.)
Lorentzen og Grundetjern tror jeg vil være et godt par.