Ny sesong for Start — og Nettsida

Hei, brukere (og potensielle brukere) av Nettsida!

Start er i Eliteserien, og jeg har fortsatt fryktelig lyst på et fint, åpent og fan-styrt internett-hjem for Start-tilhengere. Så jeg kommer til å fortsette å betale de kr 200/mnd det koster å bruke forumet — men har fryktelig lyst på litt mer liv!

Så jeg spør:

1) Er det noen som har idéer til hvordan vi kan rekrutere flere folk til forumet?

Bare å få en håndfull folk til ville vært nok i første omgang! Jeg har tidligere printa ut små flyers og tatt med på kamp. Kan også lage klistremerker. Rått om noen ville vært med på dette! Det er også veldig verdifullt å følge opp med enkelt-personer man kjenner. Hvis man bare får én venn til å sjekke forumet i blant, så er mye gjort etterhvert.

2) Er det ting jeg kan gjøre for å forbedre forumet?

De kategoriene som er aktive nå er at jeg lager kamp-tråder og at det genereres innlegg knytta til nyhetssaker. Har også tenkt på å lage samle-tråder om temaer når det er aktuelt — sånn som “Sommerens overgangsvindu” når dette pågår, osv. (Noen av kategoriene, som mulighet for å samle sanger, diskutere tribuneliv, bortekamp-reiser, osv., tenker jeg er mer for framtida.)

Er det tekniske ting som gjør forumet vanskelig å bruke? Annet?

Har ikke blitt mindre motivasjon for å få det digitale liv bort fra amerikanske tjenester i år, spør du meg! Men et samfunn uten folk er ikke et samfunn.